HANDLEKURV 0 varer

Handlekurven er tom

Informasjon for påmeldte til sommerleir

Informasjon for påmeldte til sommerleir

Informasjon for påmeldte til sommerleir

publisert: 21 June, 2011

Hei alle sommerleirdeltakere og foresatte!

Vi blir en gjeng på 29 stykker som deltar på årets sommerleir på Brandbu, og gleder oss veldig til dette. Det er både sosialt, morsomt og hyggelig - og litt slitsomt innimellom, som det skal være på treningsleir!

Litt praktisk informasjon:

Avreise: For å ha god tid til å installere og registrere seg før Dangradering  (Stefanos og Miriam) og åpningsseremonien  mandag 27/6, bør vi reise fra Nesodden på Søndag 26/6. Vi som ønsker å kjøre i følge møtes derfor på Jaer Skole kl. 10.00

Det er selvfølgelig opp til hver enkelt om de heller vil reise opp på mandag.

Transport: De som trenger transport må melde fra til Ada snarest mulig, senest Onsdag. Vi har noen biler med ledige plasser og trenger også å vite om disse møter på Jaer eller reiser senere. Kontakt Ada på 40281458 eller mail: ada(at)selectcollection.no . Samtidig er det fint å få kontakt telefon til foresatte som selv ikke deltar på leiren.

Treninger: Det avholdes mange ulike treninger og treningsformer med variabel intensitet i løpet av dagen. Deltakerne bør få med seg flest mulig av disse, og med mindre det er spesielle grunner til det, minimum to per dag.

Måltider: Det serveres 3 måltider om dagen, og alle skal møte til disse. Men husk, det serveres ikke mat på Søndag og trolig heller ikke frokost på Mandag. Ta derfor med mat (eller penger til mat) for disse måltidene.

Turer til Brandbu sentrum: Det tar under 10 minutter å gå ned til Brandbu sentrum. Det er OK at deltakerne går ned dit i fritiden, men de som er under 14 år må gå i følge med andre

Lommepenger: Vi anbefaler maksimalt 400 kr. i lommepenger under oppholdet utover matbudsjett for søndag/mandag.

Elektronisk utstyr: Vi oppfordrer til å la gameboy’en, DS’en og PSP’en være igjen hjemme i år, da blir det mer tid til sosial omgang med andre. Ta gjerne med uteleker og sosiale spill.

Rydding: Alle må rydde etter seg selv og holde orden på rommet.
Klubben har kjøkkentjeneste og ryddetjeneste en dag i løpet av uka, og der må alle delta.

Respekt for regler: Vi forventer at alle følger de regler som blir satt for oppførsel og leggetider i leiren.

Kontaktperson og leiransvarlig: Stefanos Papatheocharis  tlf. 91184033  & Kjetil Rygh  91182813

HUSKE/PAKKELISTE:

  • Sovepose/sengetøy
  • Liggeunderlag
  • Drakt (helst flere hvis du har)
  • Belte
  • Overtrekksdrakt (hvis du har)
  • Kleshengere (er smart å ha)
  • Klær
  • Joggesko
  • Toalettsaker
  • Varm jakke
  • Regntøy
  • Badetøy
  • Håndkle
  • Solbriller
  • Solkrem
  • Vannflaske
  • Utstyr for uteaktiviteter (ball, frisbee, badmington osv)
  • Kortstokk
  • Lesestoff
  • Lommepenger (400 kr. anbefalt)